Informe de detecció de barreres a la participació i l'aprenentatge, d'Antonio A. Márquez Ordóñez


Antonio A. Márquez Ordóñez, al seu blog https://www.antonioamarquez.com/el-informe-de-evaluacion-de-las-necesidades-del-aula/  ens facilita aquest Informe per valorar les principals barreres que poden presentar-se a una aula, les que major impacte tenen en l'alumnat i les que amb més freqüència apareixen. 

L'informe consta de dos apartats: 
1) Diferents ítems a evaluar:
a) Aspectes estructurals i organitzatius
b) Aspectes curriculars i de disseny universal

2) Principals necessitats de l'aula i propostes de possibles solucions per minimitzar les barreres detectades.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

DISLÈXIA: RESPOSTA EDUCATIVA

La dislèxia és un trastorn de base genètica que, segons diversos estudis, afecta entre un 5 i un 17% de la població, sense diferències signi...